Submit a request

Surface Parcel / Air Small Packet (Unregistered)

Follow

Comments

6 comments

  • Avatar
    Georgiy Mozzhukhin

    Since you refunded my fully paid pre-order with EMS shipping and in week deadline now forcing me to pay for that «Surface Parcel» new option I have 2 questions:

    1. Is it possible to hold my order until EMS will be available again?
    2. Does «Surface Parcel» contains any form of insurance for the lost/damage? I have not a single bit of faith in this method (espesially when it be in Russia).
    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Libris

    Up to ¥20 000 insurance as I remember. I already received 2 orders via Surface Parcel (Russia) in 40 days. It's slow but there are no problems with it. It's better than wait for another 8 months.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AmiAmi Staff

    Hello Georgiy Mozzhukhin,

    1. It is still unknown when EMS shipments to Russia will resume, if you wish for our store to hold on to your package for a little longer, then please contact our shop support for further assistance.

    2. Yes, Surface Parcel is insured. The insurance varies by the weight of the package, starting at 11160 JPY for packages below 5kg, and increasing for each 5kg. For more details, please refer to the insurance chart by Japan Post (link).

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Дудыкина Евгения

    How can I edit the shipping method for my 5 orders? I paid several months ago! Your customer service doesn't answer to my e-mails!

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    AmiAmi Staff

    Hello Дудыкина Евгения,

    We are sorry to hear that you have not yet received a response to your inquiry. Currently there is some delays with response times, but we are processing inquiries in the order they are received. So if you already sent an email, then we will get back to you as soon as possible.

    We apologize for the inconvenience.

    0
    Comment actions Permalink
  • Avatar
    Kyong Choi

    Hi Amiami,

    Happy new year!

    Similar to Georgiy, I've had some of my orders suddenly refunded. I've sent emails last year to support requesting if my orders could be held unitl SAL becomes available but I haven't received a response and continue to have my orders refunded.

    Could you please look into this to see i f my request is possible?

    Thanks,
    Kyong

    0
    Comment actions Permalink

Please sign in to leave a comment.